Kategorie
Okazje
Brak ofert specjalnych
zwroty I reklamacje
ZWROT TOWARU (realizujemy zgodnie z regulaminem)
Zwrot? To proste:
- Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. To znaczy masz 14 dni na odstąpienie od umowy i 14 dni na odesłanie produktu od momentu odstąpienia od umowy.
- Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
- Jeśli nie wiesz jak dokonać zwrotu skontaktuj się z nami.
- pod tym linkiem --> link <-- znajdziesz plik z "informacjami dotyczącymi korzystania z prawa odstąpienia od umowy" oraz "wzór formularza odstąpienia od umowy". Te same informacje otrzymujesz na odwrocie faktury.
Pamiętaj:
- Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
- Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym najszybciej jak to mozliwe zazwyczaj jest to parę dni.
- Nie zwracamy kosztów przesyłki poniesionych podczas zwrotów.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Listu poleconego" / "Paczka priorytetowa".
REKLAMACJA TOWARU (realizujemy zgodnie z regulaminem)
Na większość produktów w naszym sklepie są 2 lata gwarancji producenta. Dodatkowo na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.
Krok po kroku - jak zareklamować produkt?
Na wstępie aby cały proces reklamacji odbył się sprawnie prosze o kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i przedstawienie sprawy.
Po zapoznaniu się z nią podejmiemy decyzję czy zlecimy odbiór produktu kurierowi czy zostanie on przesłany np. Pocztą Polską na nasz adres.
Towar należy odpowiednio zapakować aby nieuległ zniszczeniu.
Nasz adres:
Sklep internetowy OneHiker.pl
ul. Dworcowa 31/7, 86-300 Grudziądz; tel. kontaktowy: 731 36 3000; z dopiskiem „reklamacja”.
Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Pamiętaj:
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.