Kategorie

Okazje

Lampki na dynamo

Lampy turystyczne

Akcesoria

 

zwroty I reklamacje

 

ZWROT TOWARU (realizujemy zgodnie z regulaminem)

Zwrot? To proste: 

- Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. To znaczy masz 14 dni na odstąpienie od umowy i 14 dni na odesłanie produktu od momentu odstąpienia od umowy.

- Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

- Jeśli nie wiesz jak dokonać zwrotu skontaktuj się z nami.

- pod tym linkiem --> link <-- znajdziesz plik z "informacjami dotyczącymi korzystania z prawa odstąpienia od umowy" oraz "wzór formularza odstąpienia od umowy". Te same informacje otrzymujesz na odwrocie faktury.

Pamiętaj: 

- Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

- Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym najszybciej jak to mozliwe zazwyczaj jest to parę dni.

- Nie zwracamy kosztów przesyłki poniesionych podczas zwrotów.

- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Listu poleconego" / "Paczka priorytetowa".

 

REKLAMACJA TOWARU (realizujemy zgodnie z regulaminem)

 Na większość produktów w naszym sklepie są 2 lata gwarancji producenta. Dodatkowo na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

Krok po kroku - jak zareklamować produkt? 

Na wstępie aby cały proces reklamacji odbył się sprawnie prosze o kontakt z nami mailowo lub telefonicznie i przedstawienie sprawy.

Po zapoznaniu się z nią podejmiemy decyzję czy zlecimy odbiór produktu kurierowi czy zostanie on przesłany np. Pocztą Polską na nasz adres.

Towar należy odpowiednio zapakować aby nieuległ zniszczeniu.

Nasz adres:

Sklep internetowy OneHiker.pl
ul. Dworcowa 31/7, 86-300 Grudziądz; tel. kontaktowy: 731 36 3000; z dopiskiem „reklamacja”.

Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Pamiętaj:

- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.


Porównaj
Kontynuuj zakupy Porównaj

został dodany do listy życzeń.

Kontynuuj zakupy Moja lista życzeń